DESEMMASCAREM-LA! #25N

El Departament d’Educació ha posat en marxa una proposta formativa sobre prevenció de la violència masclista. Aquest programa s’emmarca en la campanya anomenada No +  Violència masclista. Desemmascarem-la! i està vinculat al Protocol de prevenció, detecció i intervenció davant la violència entre l’alumnat, elaborat també pel Departament.

L’objectiu del programa formatiu és dotar a l’alumnat, el professorat i les famílies d’eines i recursos que us permetin identificar i abordar la violència masclista.

Per efectuar la difusió i la sensibilització necessària, des de la Direcció General d’Atenció a la Família i la Comunitat Educativa ens han fet arribar un cartell informatiu que tenim penjat a la cartellera de l’entrada

RECURSOS: