Solucionari joc

Jocs de lletres, jocs de natura,

Oferir entorns rics en estímuls, que afavoreixin la creativitat dels infants i que, a més, siguin saludables i sostenibles. Aquesta és una de les grans preocupacions de cada cop més famílies i de professionals del món de l’educació. Alguns centres escolars donen molt protagonisme a la natura perquè entenen que té un paper determinant en el desenvolupament integral de l’ésser humà. La majoria d’experts en educació consideren que les metodologies amb caràcter lúdic faciliten la interiorització de coneixements d’una manera molt més amena i divertida, generant experiències molt agradables, positives i úniques a l’alumnat.

“Jugar per a un nen i nena és la possibilitat de retallar un trosset de món i manipular-lo per entendre’l millor”.  Francesco Tonucci