Itineraris Correcull

La primera edició del projecte Correcull es va iniciar el curs 2021-22 amb la participació de tots els centres de la Xarxa d’escoles del parc natural del Cap de Creus. En aquest espai hi trobareu el detall dels itineraris que van realitzar les diferents escoles i instituts d’aquesta xarxa.

A partir del següent curs, 2022-23, el projecte Correcull AE s’ha estès a altres centres de la comarca de l’Alt Empordà. Podeu consultar a la següent taula els centres participants, els itineraris, la quantitat de residus recollits i el nombre d’abocadors il·legals.

Si voleu que les vostres dades siguin públiques, podeu entrar-les al formulari. Si feu el registre a Wikiloc, podeu enregistrar l’itinerari amb el nom Correcull AE [nom del centre], [any o curs actual]. En el cas de fer més d’una ruta, s’hi pot afegir el número de la ruta. Aquesta manera facilita la cerca dins l’aplicació. Ex.: Correcull AE Nom centre 2023 o  Correcull AE Nom centre curs 23/24 ruta 1

Exemple: itinerari Correcull. Alumnat del CFGM de l’Institut Illa de Rodes (Roses) i Alumnat de segon d’ESO de l’Institut Alexandre Deulofeu de Figueres