Protocol Meet i registre d’assistència

Protocol en accedir a una videoconferència:

  • Mantinc la càmera oberta, tanco el micròfon i fixo la pestanya del Meet.
  • Demano la paraula al moderador i quan rebo el permís engego el micròfon.
  • Quan intervinc dic el meu nom i de quin centre sóc.
  • Si tinc problemes amb la connexió (és lenta) comunico a la resta d’intervinents que trauré el vídeo per guanyar amplada de banda.
  • Cerco un fons net, amb llum adient per evitar un contrast de la meva imatge fosca
  • També puc fer les aportacions o preguntes per escrit al xat del Meet

  Registre assistència

  • L’assistència a la formació caldrà justificar-la omplint el formulari que trobareu al xat,  20 minuts abans d’acabar la sessió.
  • Aquest formulari romandrà 30 minuts obert un cop finalitzada la sessió.
  • Un cop tancat el formulari NO es podrà tornar a obrir i en aquest cas NO es podrà certificar la formació.

El registre al formulari d’assistència és el que substitueix la graella de signatures de les sessions presencials, per tant, totes les persones assistents a una activitat de formació telemàtica estan obligades a omplir-lo a fi i efecte de verificar la seva assistència i validar la certificació de l’activitat.