Reptes Parc Natural Cap de Creus 2023-2024

L’agenda escolar de Cap de Creus és una iniciativa de la Xarxa d’escoles i instituts de Cap de creus , el Servei educatiu de l’Alt Empordà i el parc Natural de Cap de Creus.

L’agenda, adreçada a l’alumnat de primària i secundària, és l’eina per acompanyar-vos en la descoberta dels valors naturals del nostre entorn, oferint-vos reptes i experiències de Natura per a treballar a l’escola i també de de casa vostra. El Parc Natural de Cap de Creus és divers, singular i apassionant, però alhora fràgil i sensible, només si el coneixem i l’estimem serem capaços de preservar-lo com es mereix.

Aprofiteu per gaudir, un cop més, de les propostes de l’agenda, el Correcull, la trobada SomparCC, les sortides al Parc i per a omplir d’experiències el “Racó del parc” de la vostra escola.

I… recordem, tots i totes SomparCC!