Reptes Parc Natural Cap de Creus 2022-2023

Una vegada més, aquest curs estarem acompanyats per l’agenda escolar de Cap de Creus, un dels projectes que impulsem des de la Xarxa d’escoles de Cap de Creus, el Servei educatiu de l’Alt Empordà i el Parc Natural de Cap de Creus.
L’agenda, adreçada a l’alumnat de primària i secundària, pretén ser una eina per descobrir els valors naturals del nostre entorn, el Parc Natural de Cap de Creus. Els reptes i experiències de natura que us proposa estan alineades amb els ODS (Objectius per a un Desenvolupament Sostenible) i són diversos; per una banda identificar alumnat, professorat (i també mares i pares!) amb un territori divers, singular i apassionant, però alhora fràgil i sensible. Només si el coneixem i l’estimem serem capaços de preservar-lo com es mereix. En aquesta immersió, no esteu sols, aprofiteu l’acompanyament i suport que us oferim el professorat, tècnics dels Serveis Educatius i equip del Parc.

Prepareu-vos per gaudir, un cop més, dels reptes i retalls de natura que ens ofereix l’agenda, el Correcull, la trobada d’escoles SomParCC i les sortides al Parc on tenim la sort de viure, créixer i aprendre.

I… recordem, tots i totes SomParCC!