Modalitats

Les escoles que visiten el CdA del Ripollès, en funció de les seves necessitats i objectius curriculars poden escollir entre les diferents modalitats d’activitats. Sortides d’un dia, estades de vàris dies o els projectes compartits amb el centre educatiu.

• Sortides d’un dia de diferents temàtiques i adaptades als diferents nivells educatius, les diferents necessitats i als diferents projectes de cada centre. Estan pensades, sobretot, per les escoles més properes al CdA del Ripollès.
  • Estades de vàris dies de temàtiques diverses en què els alumnes aprofundiran en l’estudi de la natura i el romànic del Pirineu.
  • Projectes compartits amb els centres educatius. El CdA col·laborarà i cooperarà amb el centre educatiu per tal d’assolir l’èxit i l’aprofitament màxim del projecte per part dels alumne.

sin-titulo