CRP

El Centre de Recursos Pedagògics del Baix Camp dóna suport a l’activitat pedagògica dels centres i a la tasca docent especialment en temes de formació permanent, de recursos pedagògics i de dinamització de projectes de centre i de la comarca.

El nostre equip

Està format per quatre professionals de diferents etapes i disciplines educatives:

Francesca Segarra Ibáñez- direcció
Carlota Borràs Noguera
David Llambrich Robert
Anna Parés Martinez
Judit Travé (administrativa)

• Professionals adscrits per centres educatius.
Les nostres tasques
  • Suport i assessorament a projectes de centre (TAC, Biblioteca Escolar, Servei Comunitari, Apadrina, Educació per la sostenibilitat, Motxilles bioclimàtiques, Xarxa de Competències Bàsiques, etc).
  • Disseny i organització d’activitats de dinamització de la zona per projectar la figura de l’alumne com a protagonista del seu aprenentatge (Mostra de Teatre, Compartim, Fira Tastet de Ciència, Certamen de Lectura en Veu Alta, Mostra de Lectura en Veu Alta, Jocs Florals, etc).
  • Treball en xarxa entre els centres i amb les institucions i serveis de la zona.
  • Coordinació i organització de les activitats del Pla de Formació de Zona (PFZ) del Baix Camp, incloent la gestió d’activitats de coordinació de grups de docents i la informació i assessorament als centres en l’avaluació del seu aprofitament i de la transferència a l’aula.
  • Disseny, elaboració i préstec de materials, recursos didàctics i maletes pedagògiques.
  • Acompanyament als centres per la innovació metodològica i la inclusió de noves tecnologies i recursos digitals a l’aula.

L’accés al servei és a partir de demandes dels centres educatius, d’equips docents, de grups de professorat o en la coordinació amb altres serveis i agents educatius que actuen a la zona.

Contacteu

Podeu adreçar les vostres demandes presencialment, per correu electrònic i telefònicament.

• 977 31 27 04 extensió 1
  • e3990102@xtec.cat
Horari d’atenció al públic
  • De dilluns a divendres d’11 a 14h i de16 a 18h (amb cita prèvia).
Per saber-ne més