XIV Certamen de lectura en veu alta

Ja està en marxa el Certamen de Lectura en Veu Alta una manera fantàstica per practicar l’entonació, el ritme, les pauses i la fonètica,.. i afavorir la comprensió lectora, millorar l’ampliació de lèxic i vocabulari i moltes més coses en el marc del gaudi de compartir lectures amb companys i companyes d’altres centres.

Enguany els participants a aquest Certamen de lectura de Cerdanyola, Rubí i Castellbisbal realitzaran els quarts de final a La Sala de Rubí el dia 8 de març de 2018. Les semifinals es faran  el 2 de maig.  Formem part del grup Barcelona 1, que inclou els centres dels ST Catalunya Central i Vallès Occidental.

Us volem engrescar des d’aquí a participar-hi amb els i les vostres alumnes. Si voleu saber com funciona, trobar recursos o veure com va anar en edicions anteriors podeu entrar a la següent pàgina. Tant si és el primer any que voleu participar al Certamen LVA com si ja hi heu participat en edicions anteriors heu de saber que encara us hi  podeu inscriure fins el dia 3 de novembre

En aquest enllaç es podrà consultar el calendari (ara encara no publicat): http://www.lecturaenveualta.cat/esdeveniments/

Us animem a participar en aquest certamen, una molt bona excusa per treballar la lectura, l’expressió i la comprensió, bones eines per l’alumnat per a construir els seus aprenentatges.
Per als centres inscrits, com sempre, es farà una formació per als docenmts que ho han de portar a terme. Us passem dates, horaris i llocs confirmats, ja us avisarem quan estigui oberta la inscripció: (certificaran 3 hores presencials i 3 hores altres requisits):

– Dilluns, 11 de desembre, Terrassa: Mireia Scatti (pràctica) i Berta Giraut (teoria).
Lloc: Serveis Educatius de Terrassa, c. Alcoi, 57 (Terrassa). horari, de 17:00 a 20:00h

– Dimecres, 17 de gener, Sabadell: Sam Gutiérrez (pràctica) i Jordina Biosca (teoria).
Lloc: Serveis Educatius de Sabadell, c. Mare de les Aigües 35 (Sabadell) horari de 17:30h a 20:30h

Els centres es podran inscriure a la formació que els vagi millor per dates. Un cop la capacitat de la sala estigui plena, es tancarà la inscripció. Capacitat màxima 25-30 persones.