PROGRAMA DE COMUNICACIÓ ORAL TENIM LA PARAULA

Aquest curs 19-20 el Departament d’Educació engega el Programa de Comunicació Oral TENIM LA PARAULA.

El programa té com a finalitat dotar els alumnes d’eines que els permetin expressar fets, opinions i sentiments entre d’altres, amb la finalitat de poder participar activament a la societat, contribuir a desenvolupar les competències orals de tot l’alumnat i transferir les activitats a l’aprenentatge d’una llengua a una altra amb una perspectiva plurilingüe.

El programa busca, també, la creació de Xarxes de Comunicació Oral vinculades als centres educatius de manera que els centres comparteixin, reflexionin i aprenguin entre iguals.

Al Vallès Occidental, la Xarxa de Comunicació oral es realitzarà amb els centres del nostre Servei Educatiu (Cerdanyola del Vallès) i els centres de Barberà del Vallès i Badia del Vallès.

A continuació teniu l’enllaç a la INSCRIPCIÓ d’aquesta activitat.

D’altra banda us deixem els documents que es varen utilitzar en la presentació del programa que va tenir lloc a l’edfici El Molí de Badia del Vallès el passat dijous 14 de novembre.

US ANIMEM I ENGRESQUEM QUE EN FORMEU PART!