Taller de Robòtica a Cerdanyola: Bee-bots i blue-bots

Dimarts 25 d’octubre va començar, dins del PFZ, el cicle de tallers de robòtica i programació d’enguany. Aquesta primera sessió es va dedicar als Bee-bots i als Blue-bots.

La vam realitzar a l’Escola Carles Buigas,   a càrrec de la Rocío, de l’empresa RO-BOTICA de Barcelona i l’Aurora del CRP.

Van assistir-hi una treintena de mestres de les escoles de la localitat: públiques, concertades i d’Educació Especial.

Com a material vam utilitzar els bee-bots de prèstec que oferim des del CRP, les Blue-bots que va portar l’empresa Ro-Bòtica i les tablets que ens va deixar la mateixa escola Carles Buigas.

Vam aprendre molt i desprès de una mica més de dues hores, vam marxar entusiasmats!.

Aquestes són algunes de les observacions fetes a les valoracions finals.

• És molt bona idea fer aquests tallers per engrescar als mestres de les escoles.
  • Molt positiu com a recurs!
  • Ha estat una pràctica super transferible al cole!
  • Molt interessant

Experimentem amb els bee-bots

Expliquem les històries que hem inventat amb els bee-bots

El proper DILLUNS 28 de novembre es realitzarà el taller de Pro-Bots. Us hi esperem!