Escoles de Cerdanyola participen al YOMO!

Quatre dies d’activitats interactives, tallers, conferències, teatre, amb l’objectiu que els joves s’involucrin en les disciplines STEAM (Science,Technology, Engineering and Mathematics) de manera molt pràctica, en contacte directe amb projectes, és el que ha fet aquest any el Festival Yomo Barcelona 2018.
Aquest festival, organitzat pel Mobile World Congress i per GSMA, s’ha celebrat enguany a La Farga de l’Hospitalet del 27 de febrer al 2 de març, amb una participació de més de 15.000 joves a partir de CS i docents.

Entre els stands més atractius pels joves i els que més públic acumulen, es troben els dedicats a la robòtica i a la realitat virtual. Però les propostes han estat molt diverses: possibilitats de les noves tècniques d’impressió, advertència dels perills de la pirateria a les xarxes, escape rooms resolent enigmes que giren entorn al món de la ciència de dades, disseny i fabricació d’antenes….
I paral·lelament, s’han organitzat tallers per a docents (Teacher Track) que s’han celebrat a la mateixa seu a les tardes.

Us deixem un vídeo de l’escola carles Buigas que va anar amb els seu alumnat de 6è. Diuen que “Va ser molt interessant, enriquidor i molt, molt divertit !!!” i ens pasen un video que van fer.