SETMANA BIO A L’ESCOLA. 19-27 octubre

La Setmana Bio a l’escola és l’apartat de la Setmana Bio per l’alimentació ecològica dedicat a la comunitat educativa. El seu objectiu és donar a conèixer la producció agrària i l’alimentació ecològiques en l’entorn educatiu, tant a l’alumnat com a les famílies, mitjançant un programa d’activitats específiques. Al llarg d’aquesta setmana també es lliuraran els guardons del Premi Escola, Agricultura i Alimentació Ecològica

➔ Objectiu: Promocionar i donar a conèixer la producció i alimentació ecològiques entre la població a partir d’activitats arreu de Catalunya. Aquestes s’han dividit en cinc famílies:

 Visites a operadors ecològics: Podràs passar un dia ben acompanyat entre pagesos, ramaders i elaboradors ecològics i conèixer des de dins com és la producció dels aliments que consumim.
 Activitats comercials: Molts comerços de les ciutats i pobles de Catalunya s’han sumat a la iniciativa i oferiran tasts, promocions i xerrades in situ.
 Activitats de divulgació: No et perdis les jornades i tallers sobre diferents temes relacionats amb la producció ecològica.
 Activitats gastronòmiques: Si ets foodie, segur que voldràs gaudir del recorregut de restaurants que col·laboren amb la Setmana Bio amb menús especials o participar algun dels showcookings organitzats.
 Activitats a l’escola: Els més menuts també celebraran la Setmana Bio als seus centres educatius amb tallers, xerrades, sortides…

Trobaràs tota la informació a setmanabio.cat