PROJECTE ESCOLTA’M

Escoltar-nos és la base de la proposta de tutoria personalitzada que presentem, basada en el desig d’escoltar, de comprendre, de no jutjar, i poder transmetre a cadascun dels nostres alumnes: “Tu m’importes”.

Un projecte ordinari on l’alumnat pren el protagonisme en la conversa en petit grup i el docent desenvolupa l’art de la conversa per ajudar a l’alumnat a construir i organitzar el seu pensament des de la vinculació emocional.

Enguany quatre centres de primària de Cerdanyola estan realitzant aquest projecte a les seves aules: FEDAC, Escola Xarau, Escola Collserola i Escola Fontetes.

Us mostrem algunes aules i el que diuen els seus alumnes al respecte de les seves experiències:

MOSTRA D’INFOGRAFIES

Us convidem a participar a la JORNADA ESCOLTA’M de final de curs el dijous,  27 de juny a Girona: CONNECTEM DES DEL COR.

Per inscriure-us, podeu clicar sobre la següent imatge