PRESENTACIÓ DEL LLIBRE “AQUELLS DIES A CASA” DE JÚLIA PUNTÍ

La nostra companya, Júlia Puntí, mestra de l’escola Xarau, presenta el seu llibre, “AQUELLS DIES A CASA” el proper dimarts, 26 de maig als jardins del museu de Ca n’Ortadó.

La història del confinament, relatada pel Roc, un infant de 4 anys

Què sent un infant un dijous que li diuen que l’escola estarà tancada dues setmanes? Què li passa pel cap a un nen@ quan li ensenyen les notícies i li diuen que el president ha dit que no pot sortir de casa? Com deu ser estar sis setmanes sense poder creuar el llindar de la porta?
Què va sentir la canalla quan per fi els van deixar sortir al carrer? Com interpreta tota aquesta nova situació un infant? I sobretot que pot fer un nen@ en un món pensat per adults on no sempre se’l té en compte?

Aquesta és la història del Roc, la història d’un nen que no sap qui és el president, que no entén que vol dir que el país està tot tancat i que la paraula confinament li sembla molt difícil, però que serà ell, com tots els infants qui haurà de reinventar la vida d’entre quatre parets.

Per poder assistir a la presentació us heu d’inscriure a l’acte en aquest ENLLAÇ