NOVA INTRANET – PORTAL DE CENTRES

La situació excepcional d’aïllament en que ens trobem, causada per la greu expansió de la pandèmia del COVID19, fa imprescindible l’ús de les eines de suport col·laboratiu per estar més informats que mai.

Amb aquest propòsit, avui 17 de març, es posa en marxa la nova INTRANET – PORTAL DE CENTRE, un espai web que s’ha creat amb la voluntat de millorar la comunicació amb els centres educatiu, i que ha suposat un esforç important perquè sigui més àgil i modern, i amb un nou aspecte visual que facilita l’experiència dels usuaris.

La Intranet – Portal de centre pretén ser el principal canal de comunicació interna del Departament, i és on trobareu tota la informació clau i actualitzada, que us ajudarà a gestionar les vostres tasques.

La nova Intranet ha estat fruit d’un procés de cocreació amb representants de diferents àmbits del Servei d’Educació de Catalunya (personal directiu de centres públics i privats, personal PAS, etc.).

Així mateix, us recordem que, des d’aquest curs 2019-2020, el Departament publica dos butlletins:

• Educentres: Dirigit al personal dels centres educatius, amb l’objectiu de millorar la comunicació interna amb els centres.
    • Infoescola: Encarregat d’informar els alumnes, les famílies i la ciutadania, en general, dels aspectes relacionats amb l’educació.