Final concurs “Lectura en Veu Alta”

Aquest dimarts 30 de maig, s’ha celebrat, al Teatre Nacional de Catalunya, el XIII Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta

A la prova final han participat 49 finalistes, que han fet un total de 35 lectures dels llibres: La nena que es va convertir en mòbil, de Francesc Puigpelat; L’anticlub, de Ángel Burgas; Xala, va! Càsting d’estrelles, de Anna Fité; y Un fill, de Alejandro Palomas.

lecturaveualta

Guanyadors:
– “Grumets Vermells” (CM): David Peral, de l’escola  Sant Pau de Figueres.
“Grumets Verds” (CS): Maria Pujol de l’escola Maria Mercè Marçal, de Mataró.
– “Timonels” (Aula d’acollida 1r.i 2n.d’ESO):  Akashdeep Singh, de la escuela Gaspar de Portolà, de Balaguer.
– “Corsaris” (1r. cicle ESO): Elena Bouldin, del Aula Escuela Europea de Barcelona⁠.
– “Tropa de Corsaris” (3r i 4t. d’ESO): Sílvia Jiménez, Anna Santos y Helena Garcia, del Institut Miquel Bosch i Jover, de Artés.

Felicitats per a tots i totes el que heu participat!!!