DECRET de l’atenció educativa a l’alumnat en el marc d’un sistema educatiu inclusiu

El 20 d’octubre es va publicar al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOCG) el Decret de l’atenció educativa a l’alumnat en el marc d’un sistema educatiu inclusiu. Aquest Decret és el resultat d’un intens procés de diàleg, complicitat i consens per millorar la qualitat de l’educació.  És un pas endavant per l’educació del país, amb la voluntat d’avançar en la fita d’una escola per a tothom, amb un projecte per a cadascú. Aquesta publicació és el tret de sortida per al segon repte, i més important: ser capaços de portar al cor de l’aula cada actuació que recull el Decret i desplegar-ne de manera efectiva cada article per aconseguir que els infants i joves d’aquest país formin part d’una societat que afavoreixi el desenvolupament personal, professional i social de tothom al llarg de la vida.