Cooperatives escolars

El proper divendres 18 de maig, els nens i les nenes de cinquè de primària de les escoles de Serraparera, Xarau, Carles Buïgas, Les Fontetes i Collserola posaran a la venda els productes d’artesania que han fet al llarg d’aquests darrers mesos dins el programa de Cultura Emprenedora a l’Escola.

La producció i la venda són dos passos més en un treball transversal, que té com a objectiu principal el treball dels valors cooperatius: democràcia, responsabilitat, equitat i reconeix

Part dels beneficis obtinguts de la venda dels objectes es destinaran a accions solidàries a través de donacions a entitats de Cerdanyola o bé a projectes que van més enllà de l’àmbit local. Totes aquestes entitats, que han estat triades per l’alumnat, disposaran d’un espai al costat del mercat per divulgar les seves activitats.

Hora: de 9.30 a 12 h
Lloc: avinguda de Sant Iscle (a tocar plaça de l’Estatut)
Organització: Ajuntament de Cerdanyola del Vallès