Concurs Mobile Learning Awards – inscripció fins el 16 de febrer

El període d’inscripció per als Mobile Learning Awards 2017 s’ha prorrogat fins al 16 de febrer.

Les dues modalitats són les següents:

EXPERIÈNCIES I PROPOSTES D’AULA AMB TECNOLOGIES MÒBILS
La finalitat d’aquesta primera modalitat és donar a conèixer les diferents vies d’integració de les tecnologies digitals a tots els centres docents de Catalunya mitjançant unes propostes concretes de desenvolupament i implementació.

ESCOLES INNOVADORES EN L’APLICACIÓ DE LES TECNOLOGIES DIGITALS
La finalitat d’aquesta altra modalitat és donar a conèixer les diferents vies d’integració de les tecnologies digitals a tots els centres docents de Catalunya mitjançant unes propostes concretes de desenvolupament i implementació.

mla17  convocatòria i bases

El premi per a cadascun dels docents finalistes i guanyadors i per a l’estudiant guanyador del concurs “Mobile Learning Awards 2017” en la modalitat de “Millors experiències i propostes d’aula amb tecnologies digital”, serà un curs de 3 dies impartit per l’European Schoolnet a Brussel·les. Els premiats tindran cobert els vols, hotels, àpats i el cost del curs. El curs porta com a títol “Enhancing creativity and innovation in my classroom” i es durà a terme del 3 al 7 de juliol de 2017.