Premis 4a. edició mSchools Student Awards

El 10 de juny es va celebrar la 4a edició dels mSchools Student Awards, una gran festa on es van premiar 24 iniciatives escollides d’entre les proposades per la comunitat mSchools: més de 35.000 estudiants de 1.800 centres educatius d’arreu de Catalunya que han participat en el programa al llarg del darrer curs escolar.

Pots consultar aquí els 24 equips guanyadors. Val la pena veure els seus treballs. Són realment interessants!!!

I aqui podeu veure  les fotos oficials de l’esdeveniment.

Moltes gràcies als que heu col·laborat o participat en el programa, i ànims a qui encara no ho heu fet, encara sou a temps d’apuntar-vos pel curs vinent. Escriu-nos a mSchools@mobileworldcapital.com i et direm com!

Fins aviat,
Equip mSchools