mSchools 2017

mSchools és un programa de mEducació amb múltiples facetes que impulsa Mobile World Capital Barcelona en col·laboració amb la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i GSMA.

Com a acte de cloenda del curs, els promotors del programa mSchools convoquen els mSchools Student Awards en les seves modalitats d’App Education i Mobile History Map per premiar les produccions realitzades pels alumnes en aquestes dues iniciatives.

Per primera vegada, i com a novetat del curs 2106-2017, es convoca una nova modalitat, l’Scratch Challenge, dirigit als alumnes del Cicle Superior de Primària. L’objectiu és incentivar la programació en els alumnes de Primària i reconèixer la tasca que s’està duent a terme a molts centres al voltant de l’Scratch.

Els promotors del programa mSchools convoquen aquest any els mSchools Student Awards en les seves modalitats d’App EducationMobile History Map (per premiar les produccions realitzades pels alumnes en aquestes dues iniciatives) i per primera vegada, Scratch Challenge, dirigit als alumnes del Cicle Superior de Primària. L’objectiu és incentivar la programació en els alumnes de Primària i reconèixer la tasca que s’està duent a terme a molts centres al voltant de l’Scratch.

Convoquen també els Mobile Learning Awards 2017 en les dues modalitats: centres i professorat. Dates d’inscripció: del 21 de desembre de 2016 i finalitza el 12 de febrer de 2017 a les 12:00