Novetats literàries a la Biblioteca Joan Vinyoli

Dimecres 14 de febrer,  amb les docents participants al seminari de literatura infantil i juvenil i biblioteques escolars, vam poder gaudir de la mà de l’Anna Codina d’una sessió de novetats increïble.

L’Anna és bibliotecària de la biblioteca municipal Joan Vinyoli, de Santa Coloma de Farners. Des d’aquí volem agrair a la direcció de la biblioteca la seva bona predisposició.

L’Anna ens va presentar les bosses lectores que tenen a disposició a la biblioteca i les docents van poder explorar les novetats que hi havia a cada bossa, fer-ne la tria i presentar-nos el llibre escollit i els motius.

També ens van preparar un material per donar pistes d’on cal focalitzar.

Va ser una sessió molt enriquidora, plena de descobertes, amb un volum de novetats impressionant, molt ben presentades on tothom va gaudir de valent.

En aquesta experiència, hem pogut fer un tast de novetats molt ampli i adquirir nous coneixements, que era l’objectiu a aconseguir.

Moltes gràcies Anna per la teva aportació, implicació, compromís i generositat!

Comptem que el curs vinent hi tornarem!

Volem agrair la col·laboració incondicional del personal de la biblioteca Joan Vinyoli durant tot el curs.

Pàgina web del projecte

Imatges de la sessió