Inauguració patis escola Riudellots de la Selva

Els patis escolars es van concebre com un espai de descans del contingut curricular que s’impartia només dins les aules. Els patis, originàriament, servien només per esbargir-se de la classe i esmorzar.

Cada cop més docents, pares i mares, i alumnes tenen la inquietud per canviar aquesta idea, i de convertir els patis en espais que també eduquin i que ajudin en el creixement dels infants. Existeixen diverses tendències per fer dels patis espais més innovadors i creatius.

A l’escola de Riudellots, el divendres 9 de setembre a les 19h, van inaugurar els patis de l’escola. Van comptar amb la directora del centre, la inspectora de zona i l’alcaldessa del municipi que van dirigir unes paraules a l’alumnat, mestres actuals del centre, d’altres jubilats i a les famílies. El treball comunitari sempre té bons resultats.

Utilitzant la idea de les solucions basades en natura, integren elements naturals com vegetació, fusta o pedres per dissenyar i construir espais agradables, inclusius i transformadors.

Per molts anys!

Us deixem amb algunes imatges per si són del vostre interès!