Descobreix recursos per treballar el Dia Internacional de la Pau i la No Violència

El 30 de gener és el Dia Internacional de la Pau i la No Violència. A les escoles i instituts podem aprofitar aquests dies per treballar amb els infants el tema de la Pau, la no violència, la resolució de conflictes i la convivència.

Aquest dia es commemora la mort de Mahatma Gandhi líder nacional i espiritual de l’Índia, assassinat a trets el 1948 per un integrista hindú.

L’objectiu del Dia Internacional de la Pau i la No Violència és l’educació en i per a la tolerància, la solidaritat, la concòrdia, el respecte als Drets Humans, la no-violència i la pau.

El missatge bàsic d’aquest dia és: “Amor universal, No-violència i Pau”. L’Amor universal és millor que l’egoisme, la No-violència és millor que la violència i la Pau és millor que la guerra.

En aquest article trobaràs  recursos molt variats per treballar la Pau amb els alumnes.

Índex de recursos al web de la Nati Bergadà:

• Frases cèlebres (Català, castellà i anglès)
  • Poemes (Català i castellà)
  • Contes
  • Curtmetratges
  • Vídeos
  • Cançons
  • Mandales

Per accedir als recursos, clica aquí

Esperem que siguin del vostre interès!