Les maletes del MMACA. Les matemàtiques entren per les mans!

Ja teniu  a disposició a la mediateca del CRP quatre maletes del MMACA.

Un dels objectius fundacionals del MMACA és donar suport a l’escola des de fora de l’escola.

Els materials de les maletes compleixen dues condicions:

1.  Estan construïts amb material senzill i format discret.

2.  Es poden reproduir fàcilment a l’escola.

Els mòduls proposats:

1.Fomenten un aprenentatge competencial.

2. Ofereixen activitats significatives basades en la resolució de problemes i reptes (anàlisi de les variables, reducció de la complexitat, comprovació dels resultats) que estimulen tot tipus de públic.

3. Estan oberts a una visió holística i a l’enriquiment dels continguts en altres disciplines científiques i, també, en el camp de l’art i de la història.

El material es pot fer servir com a taller lliure, treball a l’aula o taller guiat.

Mòduls fàcilment reproduïbles i adaptables amb els mitjans de l’escola. Activitats amb un grau molt alt d’autonomia per a l’alumnat. Instruccions mínimes i màxima manipulació del material.