Concurs jo tinc la paraula

En el marc del programa de comunicació oral Tenim la paraula, el Departament d’Educació convoca el II concurs Jo tinc la paraula, que té com a objectiu provocar la reflexió per part de l’alumnat de secundària i batxillerat sobre els components que fan que la comunicació oral sigui eficaç.

Amb un enregistrament de vídeo, a la manera d’un youtuber, podran expressar-se i comunicar les seves idees, opinions, dubtes, experiències, etc.

S’estableixen quatre categories (A, B, C i D), corresponents a nivells educatius diferents o a moments diferents pel que fa a l’aprenentatge de la llengua. La participació consisteix a visionar els vídeos de la campanya, triar un dels temes que s’hi proposen i fer un enregistrament de creació personal.

Les categories del concurs són les següents:

Categoria A. Alumnat de primer i segon d’ESO.

Categoria B. Alumnat de tercer i quart d’ESO.

Categoria C. Alumnat de Batxillerat.

Categoria D. Nous parlants. Alumnat arribat en el sistema educatiu català en els últims 3 anys, amb un nivell mínim A2(usuari bàsic),segons l’adaptació que s’ha fet del Marc comú de referència per a les llengües: aprendre, ensenyar, avaluar per a escolars de 8 a 16 anys.

Podreu trobar més informació a les bases del concurs.

Des de l’ELIC us animem a participar-hi, de ben segur que serà una gran experiència!