Benvingut curs 23/24!

Benvolguts i benvolgudes,

En un tancar i obrir d’ulls ha passat l’estiu i ja tornem a ser setembre, des de l’equip LIC de la Selva I us volem desitjar un molt bon inici de curs.

Així mateix us volem fer saber que des de Serveis Centrals han organitzat dues sessions formatives adreçades a l’acollida inicial dels tutors/es d’AA els dies 5 de setembre de 9h a 11h i 14 de setembre de 17h a 19h.

9001850555   Formació Inicial de nous tutors i tutores d’Aula d’Acollida

Aquestes dues sessions, que s’ofereixen per a tot Catalunya, abordaran aspectes generals que tenen a veure amb el procés d’escolarització de l’alumnat d’origen estranger, la iniciació a la didàctica de L2 i l’accés al currículum.

Les sessions són complementàries a la formació virtual TACO- Taller d’acollida i atenció educativa a l’alumnat nouvingut amb codi 5054030555 que s’ofereix al llarg del primer semestre, les inscripcions de la qual estaran obertes del 8 al 24 de setembre. En aquesta formació, que també s’adreça als tutors/es d’AA, però només per al ST de Girona, es farà un seguiment i acompanyament més aprofundit de tots els temes que tenen a veure amb l’aula d’acollida i l’alumnat nouvingut.