Jocs Florals escolars 2019. Inscripcions

El termini de lliurament dels treballs finalitza el  29 d’abril, a les 24 hores

Actes de  lliurament de premis:
– Premis del Districte:  24 de maig  de 2019 a les 10 h al Col • legi Major Sant Jordi (Passatge de Ricard Zamora, 4-8, Barcelona.
– Premis de Ciutat: 4 de  juny a les 10h al Saló de Cent.
– Els deu treballs finalistes de ciutat en la categoria H seran projectats en un acte als cinemes Verdi, sala 1 el dia 7 de juny a les 10.30h.
– Premis de Catalunya   el dia 16 de juny (lloc a determinar)

Cada treball

• ha d’anar signat amb pseudònim
  •  ha de constar la modalitat a la qual es presentar
  • no pot  constar el nom de l’escola

Les dades de cada treball han de correspondre amb les introduïdes al formulari de participació

Característiques dels treballs    (excepte les categories  H i P, D2 i E2)

• Escrits en suport informàtic, en fulls blancs de format DIN A-4 i  per una sola cara. L’extensió no pot ser superior a tres fulls, amb un màxim de 25 línies per full i a doble espai. El cos de lletra mínim Arial 12.
  • Els treballs de la categoria H (contes audiovisuals) cal que s’adaptin a les seves bases específiques (Annex II).
  • Els treballs de la Categoria P (Parvulari) i les modalitats D2/E2 (Educació Especial) poden ser produccions plàstiques de temàtica lliure i s’han de portar a ls seu del CRP (Bertran, 41).
Inscripció i lliurament de treballs:

Abans d’introduir les dades al formulari cal:

Tenir preparat l’arxiu de cada treball en format word o open office (NO pdf) excepte pels treballs físics de les categories P, D2 i E2

• Cal identificar cada arxiu amb  modalitat + pseudònim de l’autor/a. (per ex.:  A2-marieta; D4-pirata; F1-misterone…).

Un cop al  FORMULARI DE PARTICIPACIÓ:

1. Introduir les dades del centre i persona referent, el nom i pesudònim de cada alumne/a, edat, nivell, així com el títol del treball que es presenta.
  • En els treballs col·lectius de grups classe (D2/E2 i P), només ha de figurar al formulari el títol del treball, el nom del grup o pseudònim,
  • En la categoria H (conte audiovisual) s’ha de introduir l’enllaç al canal públic on estigui penjat el treball (Youtube, etc…)
  1. Seleccionar la modalitat
  2. Penjar l’arxiudel treball que correspongui (Enviardocument)
  • En les categories col·lectives  P, D2 i E2  es penja una imatge representativa del treball
  • En la categoria H (conte audiovisual) es penja el text del conte audiovisual

Recordem

cicle inicial es poden presentar treballs col.lectius amb un màxim de 3 autors/es. Podran concursar a Ciutat i a Catalunya.

• A nivell de Districte totes les modalitats seran premiades
  • A nivell  Ciutat només hi ha opció d‘un premi per categoria (poesia o prosa). Les categories P, D2 i E2) no passen a ciutat