4es Jornades d’esport inclusiu de Sarrià-Sant Gervasi 2019

Aquesta jornada esportiva vol promoure la trobada entre els nens i nenes de diferents centres educatius ordinaris i d’educació especial per visualitzar-nos com una societat plural que, mitjançant la cooperació i la convivència, fa evident que una escola per a TOTHOM és possible.

2, 3 i 4 d’abril del 2019

A través de l’esport, com a nexe d’unió, volem que els nens/es i els nois/es de les diferents escoles comparteixin plegats espais, activitats i jocs per entendre la diversitat des d’una perspectiva diferent, sumant capacitats i avançant cap a la inclusió.

JUNTS X CRÉIXER
4es Jornades d’esport inclusiu de Sarrià-Sant Gervasi

Participen:

Alumnat de 3r i/o 4rt de primària de centres ordinaris (a escollir pels centres)
    Alumnat de les escoles d’Educació Especial del districte.

Es preveuen un total de 449  participants,

• CEE Estimia,