6a Marató de lectura al carrer 2019

La Marató, és fruit del treball del
seminari de coordinació de biblioteques escolars
Consta de diferents activitats a l’entorn de la lectura:
    1. La marató de lectura en veu alta
    2. Taller literari “Històries en moviment” a càrrec de Tantàgora
    3. Espai de les biblioteques públiques de la zona
    4. Exposició de plafons que mostren la tasca de les biblioteques escolars a l’entorn de la lectura.

6a Marató de lectura

29 d’abril de 2020  De 09.00 a 12.30

sota el lema  “Les escoles públiques de Sarrià Sant Gervasi portem la lectura al carrer”

Les activitats previstes es repartiran entre la Plaça del Consell de la Vila, la Plaça de Sarrià i la Placeta del Roser.

Participen

ESC Poeta Foix,  ESC Orlandai , ESC Nabí , ESC Tàber, ESC Dolors Monserdà-Santapau,  IE Costa i Llobera,  INS Montserrat, INS Menéndez y Pelayo.

Col·laboren

Biblioteca Clarà, Biblioteca de Collserola-Josep Miracle, Biblioteca Sant Gervasi-Joan Maragall, Districte de Sarrià-Sant Gervasi.

Organitzen   Seminari de Biblioteques Escolars, Servei Educatiu-CRP de Sarrià-Sant Gervasi.

Lectures Marató (relacionades amb matemàtiques):
  • Tàber:  El somiador de nombres de Joseph d’Aguese
  • Orlandai: Els bons veïns de Yun Jeong Choii El  gerro màgic de Mitsumasa i Masachiro Anno
  • Costa i LLobera PRI: Alícia a través del mirall , alumnes primària
  • Costa i LLobera SEC: Poemes i jocs de paraules , alumnes de secundària
  • Poeta Foix: Inventem els números , Gianni Rodari i El gegant més alt , Joma

Punts de llibre:  Els alumnes han de respondre la pregunta: què és per a tu la biblioteca?

La Xarxa 0-18 de centres públics de Sarrià-Sant Gervasi ha triat com a objectiu comú per al curs 2018-19 compartir el treball competencial de les matemàtiques a tots els nivells i etapes  educatives.

El seminari de biblioteques escolars hi contribueix  amb una selecció de lectures adients per a la Marató d’enguany:

Literatura i matemàtiques a la Marató 2019

>>>> Imatges Maratons anteriors