Formació ApS curs 17-18

A qui va adreçat?
  • Professorat de secundària que hagin implementat l’APSC.
  • Mestres de Primària, que ja hagin desenvolupat projectes d’APS amb el seu alumnat o bé que vulguin rebre alumnes de Secundària per fer un servei al seu centre.
  • Entitats del Consell d’Innovació Pedagògica.
  • Entitats que hagin elaborat projectes d’ApS amb centres educatius o que tinguin experiència amb d’altres tipologies de projectes comunitaris.
Dades d’interès:

Durada: 4 sessions de 2,30 hores presencials i hores de treball personal per redactar el projecte

Dates: 5, 19 de març, 9 i 16 d’abril

Horari: 16-18’30h
Lloc: la sessió del 5 de març es farà al Servei Educatiu Les Corts . La resta de sessions tindran lloc a l’Institut Municipal d’Educació de Barcelona (IMEB)
Institut Municipal d’Educació, Ajuntament de Barcelona, Plaça d’Espanya, 5, 2a planta
Servei Educatiu Les Corts, Carrer Galileo, 229 Barcelona.
Dossier explicatius: