Xerrada-col·loqui a La Palma d’Ebre sobre el Pla de Comunicació al seminari de direccions

L’escola 1 d’Abril de La Palma d’Ebre ha acollit la sessió del seminari de directors i directores de les escoles de la Ribera d’Ebre.

Dins el PFZ de la Ribera d’Ebre s’ha organitzat la xerrada-col·loqui amb la formadora Núria Mora Lorente sobre el Pla de Comunicació.

S’han apuntat diferents qüestions que ens permeten millorar el Pla de Comunicació al centre docent:

• Basat en principis de responsabilitat, compromís, exemplaritat i lleialtat institucional.
  • Permet una comunicació ràpida, eficaç i responsable entre els membres de la comunitat educativa.
  • Acords claus sobre els canals i les accions a desenvolupar per a generar una comunicació eficient.
  • Donar un bon servei i reforçar el PEC, el Pla d’Acollida i el Pla d’Organització del centre docent.
  • Ser proactius en la comunicació interna i externa.
  • Cuidar la imatge del centre docent, tenint en compte els acords amb la comunitat educativa.

Una sessió molt profitosa i participativa.