Visita escola verda a Miravet

L’escola Roc Llop i Convalia de Miravet ha obert les seves portes mostrant el que fa dins el projecte ESCOLA VERDA, en la trobada del dissabte 30 d’abril.

Des de diferents espais temàtics, fins els racons d’aula la directora Elisenda Piñol i les mestres coordinadores, Tere Moreso i Yolanda Vidiella ens han explicat el seu funcionament.

Destaquem:

-La cartellera verda amb anuncis, notícies i recomanacions.

-El racó d’herbes aromàtiques al pati de l’escola

-Les caixes niu i d’insectes.

-El decàleg verd de la ZER

-La caixa verda amb propostes lectores.

-La participació en diferents propostes de recull de deixalles i de reciclatge.

-Tallers de biodiversitat i cura de l’entorn.

Tanquem la jornada amb la proposta de continuïtat per al proper curs del seminari de coordinació d’escoles verdes i educació sostenible dins el PFZ de la Ribera, comptant amb el suport de Cel Rogent dins el Programa Escoles Verdes.