L’Aube . Taller de biodiversitat al riu a Miravet amb les Escoles Verdes

Dissabte 30 d’abril dins la Trobada d’Escoles Verdes, organitzada pel CRP dins el seminari del PFZ de la Ribera, els centres de la Ribera d’Ebre i la Terra Alta amb els tècnics experts de l’entitat L’AUBE, gaudim d’un taller de biodiversitat.

L’AUBE, entitat d’educació ambiental, entorn natural, salut i societat, com ESCOLA DE RIU ens comenta el seu projecte educatiu i formatiu amb els objectius d’impulsar, promoure i dur a terme projectes de conservació i recuperació del patrimoni natural i dels espais naturals, a més d’integració en les estratègies de la Reserva de la Biosfera de les Terres de l’Ebre i de les de biodiversitat, salut i natura de Catalunya, entre d’altres propostes.

Realitzem un taller per a conèixer les espècies de peixos del riu i el seu aprofitament didàctic.

L’AUBE ofereix diferents tallers per a conèixer i valorar la biodiversitat vora el nostre riu. A més dona a conèixer la història i l’evolució del riu, així com “les veus del riu” des de diferents vessants, entre d’altres àmbits de treball social i de voluntariat.

Us animem a formar part d’aquesta entitat i col·laborar en els seus projectes: info@laube.cat