Participació FÒRUM ESCOLES VERDES RIBERA D’EBRE

Des de cada “escola verda” de la Ribera es van iniciant diferents accions a l’entorn del centre, des de donar a conèixer la biodiversitat propera, el reciclatge, la neteja de l’entorn, el jardí de plantes aromàtiques, la caixa verda, l’hort,…

Des del seminari d’escoles verdes compartim moltes propostes i cada centre en selecciona alguna per a la jornada d’intercanvi amb l’alumnat que aquest any es realitza virtualment:

-ZER BENISSANET-MIRAVET exposa a la jornada final LA CAIXA VERDA-Repte i lectures

-ZER FONT DE L’AIGUADÍ exposa la cura de llavors per a replantar un terreny arrasat per incendi, projecte “ENFOCA’T”.

-COL·LEGI SANTA TERESA exposa a la jornada-fòrum el treball per a reduir l’ús del paper d’alumini per als entrepans d’esmorzar i activitats des de primària a secundària.

Continuarem compartint experiències i ampliant el banc de recursos per a l’educació sostenible !!

La nostra assessora Anna Papió ens exposa diferents informacions del Programa d’Escoles Verdes i ens aporta molts recursos, com el treball amb CLAUS DICOTÒMIQUES per a conèixer la biodiversitat de la darrera sessió del seminari d’escoles verdes de la Ribera.

La primera setmana de juny tenim els diferents fòrums-jornades d’intercanvi entre l’alumnat d’escoles verdes de diferents comarques.

Podeu consultar altres trobades.