Octubre, mes europeu de la ciberseguretat – recursos Internet Segura

Octubre és el mes europeu de la ciberseguretat. Trobareu propostes didàctiques per treballar amb el vostre alumnat a la secció Educació i Formació de la pàgina web d’Internet Segura. Destaquem:

🔗Escola segura. Com el contacte amb internet és constant, cal fer-los conscients dels riscos que comporta i facilitar eines de prevenció. Guia per al docent i dossier activitats per l’alumnat.

🔗Cibertrucs. Petites càpsules que treballen trucs senzills com ara gestió de contrasenyes poderoses, comprovar si les imatges de Google són reals, tancar sessions obertes als dispositius, compartir documents al Drive o blocar el dispositiu mòbil amb seguretat.

🔗Cibertrucs interactius. Activitats interactives que inclouen punts claus finals per a l’alumnat i també indicacions per als docents.