Observació entre Iguals de l’Escola Lluís Viñas presentada a la jornada final XCBT6

Les companyes Meritxell Masip i Neus Marches de l’Escola Lluís Viñas de Móra d’Ebre exposen la seva pràctica docent, de l’OBSERVACIÓ ENTRE IGUALS, com una modalitat de coeducació que ajuda a crèixer a l’equip docent i a la millora de les competències del professorat, dins la sessió de cloenda de la Xarxa Territorial de Competències Bàsiques de les Terres de l’Ebre.

Tres centres de les Terres de l’Ebre exposen la seva experiència d’OEI per fomentar el treball en equip del professorat, el modelatge del feedback i el desenvolupament professional docent, a partir de les línies que ens exposen els experts a la Xarxa cb, seguint les línies plantejades per David Duran del grup de recerca de la Universitat Autònoma de Barcelona amb la guia pautada de l’OEI.

Felicitats per aquest camí de millora iniciat i gràcies per compartir-ho en xarxa !!