Nous llibres per les biblioteques escolars des de la Biblioteca Comarcal

La Biblioteca Comarcal Artur Cot de Móra d’Ebre, continua aquest any la col·laboració amb totes les biblioteques escolars de la Ribera en coordinació amb el CRP, oferint una selecció de novetats que obsequia a cada centre docent de la Ribera.

Per a Primària:

• Al camp! Proposta de música i moviment
  • No a totes les nenes els agrada el rosa
  • Els Supertafaners. L’Univers i la Terra
  • Els Supertafaners. El cos humà
  • El gran llibre per buscaranimals
  • Les ulleres del Talp
  • Corre, Maria, afanya’t

Per a secundària:

• Somriu
    • Ghost
    • Mona Carmona i l’enigma de la Sagrada Família
    • El teu cos mola (aprèn a descobrir-lo)
    • La meva primera guia feminista
    • El que no veus

Des del CRP es fan arribar aquests llibres a la coordinadora de cada biblioteca escolar per a la seva catalogació i dinamització lectora.

Des del seminari de biblioteques escolars de la Ribera compartirem les propostes lectores de primària.

Agraïm aquesta nova aportació de la Biblioteca Comarcal.

El CRP també hem rebut aquest obsequi que permet ampliar el préstec d’aquestes temàtiques amb aquesta dotzena de llibres.

Aquest principi de curs ens va obsequiar també amb la nova maleta de llibre d’emocions que es troba en ruta per les ZERs.