Lot llibres emocions i sentiments de la Biblioteca Comarcal per a escoles de la Ribera

NOVA MALETA EMOCIONS BIBLIOTECA COMARCAL ARTUR COT DE MÓRA D’EBRE, enllaç guia Epergam amb els llibres nous.

Des de la Biblioteca Comarcal s’ha dotat al CRP d’un lot de llibres per a tractar les emocions mitjançant els contes i els àlbums il·lustrats a les escoles.

Disposem aquest curs d’una nova maleta d’emocions en préstec, per a gaudir de les lectures emocionant-nos i facilitant l’educació emocional dels xiquets i xiquetes de la comarca.

Agraïm aquesta rica aportació a la Biblioteca Comarcal Artur Cot i Miró  de Móra d’Ebre.

En gaudirem molt !!!

Podeu consultar més maletes i recursos d’educació emocional que disposeu en préstec al CRP.

1. BIBLIOTECA COMARCAL DE MÓRA D'EBRE

Esperem que els alumnes de les escoles de la Ribera d’Ebre en gaudeixin durant algns cursos. Restem a la vostra disposició, com sempre!