Mini Cúpula de Leonardo en préstec al CRP

Al CRP Ribera d’Ebre tenim com a novetat en préstec a partir de gener:  Leonardome

Maleta Mini cúpula de Leonardo 50 peces de fusta i 11 fitxes de construcció.

Leonardome és un recurs educatiu innovador que permet treballar amb els alumnes múltiples conceptes i desenvolupar habilitats.

Els seus estudis i experiments han servit com a base a la proposta didàctica desenvolupada pel Museu de Matemàtiques de Catalunya (MMACA).

Leonardome és una activitat pedagògica innovadora per a tu i els teus alumnes. Es poden construir cúpules a partir dels diferents patrons ideats per Leonardo da Vinci fa 500 anys. Una activitat multidisciplinar i lúdica on convergeixen coneixement, experimentació i treball en equip.

Les cúpules de Leonardome s’aixequen a partir d’un sol tipus de peça i sense cap element d’unió: el mateix pes de les peces és suficient per mantenir-ne l’estabilitat. Es poden crear 11 patrons de construcció

La construcció possibilita treballar múltiples conceptes i habilitats. És per això que parlem d’aprenentatge significatiu: s’assimilen coneixements de forma integrada i, al mateix temps, es desenvolupen competències que es troben a la base de l’educació del segle XXI.

Amb aquesta proposta posem els alumnes al centre del seu propi aprenentatge, els permet experimentar i, no menys important, despertem les seves emocions.

Contingut maleta:

• 50 peces de fusta