La veu de les famílies i l’avaluació a la ZER Font de l’Aiguadí -Xarxa TTE

La ZER Font de l’Aiguadí exposa el seu treball amb les famílies sobre el canvi de mirada en el procés avaluatiu, dins la sessió de la Xarxa de Transformació Educativa (centres PACTE) de les Terres de l’Ebre, el dia 29 de gener a Tortosa.

Després de la visita i exposició de l’Escola Cinta Curto a la sessió de la XTTE participen els diferents centres docents.

L’equip directiu de la ZER Font de l’Aiguadí, Imma Serrano (directora de l’escola Les Eres de Rasquera ) i Helena Borràs (cap d’estudis de la ZER) comenten com  introdueixen el llenguatge planer i els nous informes d’avaluació a les famílies, com a cultura avaluativa.

Els “cafès pedagògics” a la ZER i les converses amb les famílies permeten compartir reflexions i recollir la veu i la participació de la comunitat educativa en l’avaluació.

Aquesta fase de l’avaluació complementa la veu de l’alumnat.

Molt bona proposta per compartir amb l’alumnat i famílies la mirada avaluativa, enfocant en la mirada constructiva i oferint propostes de millora.