Jornada dels CRP, CdA i CESIRE “CRISI, OPORTUNITAT: INNOVACIÓ I TRANSFORMACIÓ EDUCATIVA”

Dijous 9 de juliol va tenir lloc la Jornada de CRP, CdA i CESIRE 2020 sota el títol “Crisi, oportunitat: innovació i transformació educativa).

Tot el contingut de la jornada està recollit…aquí

El contingut està organitzat en diferents espais:

Sala central: Podreu visionar

. Benvinguda a càrrec de la Subdirecció General de Recerca i Cultura Digital (Sra.Ana Albalat) i la Subdirecció General d’Innovació i Formació (Sr. Jesús del Moral)

. Ponència a càrrec de Fernando Trujillo (Universidad de Navarra) en la que va destacar (entre d’altres) el paper primordial i imprescindible que tenen les XARXES dins de la transformació i la innovació sostenibles. Va treballar els conceptes transformació i innovació, les línies per al canvi, els canvis en aprenents i docents, el projecte mínim viable, l’espiral virtuosa de la innovació i les ciutats educadores.

. Cloenda

Eix 1. Organització i gestió educativa: presentació de les experiències dels centres IE Arts Hostafrancs (Programa TÀNDEM amb MNAC) i Escola Montessori de Rubí (Programa MAGNET)
Programa Tàndem amb MNAC

Eix 2. Metodologies innovadores: presentació de les experiències dels centres Escola La Maquinista (BCN) i IE Baldomer Solà (Badalona)

Eix 3. Xarxes i ecosistemes educatius: presentació de les experiències de Xarxa de Reus (Escola Doctor Alberich i Casas, Escola Eduard Toda i Güell i CRP del Baix Camp)  i l’eina d’autoavaluació dinàmica de les xarxes (Equip Transversal de la DGIRCD).