INICI FORMACIÓ LABORATORI DE MATEMÀTIQUES-Escola Lluís Viñas

Inici de l’activitat de formació que acompanya a la maleta Laboratori de Matemàtiques del Cesire, aquest curs amb l’equip docent de l’Escola Lluís Viñas de Móra d’Ebre i les formadores Carme Vicens i Odila Casanova.

A la primera sessió de treball es va presentar l’espai de treball a Odissea, l’espai web del Cesire Campanyes del Cesire Àmbit Matemàtic i es va tractar:

• El perquè dels materials de la maleta i de què han d’anar acompanyats (bones preguntes, activitats enriquidores i ben graduades, acompanyar les respostes de l’alumnat amb l’ús dels materials…).
  • Presentació de les 5 fases de l’assessorament.
  • Document memòria que cada centre ha d’omplir i tasques a realitzar per la propera sessió (patrons i Multilink).
  • Espai per compartir entre els centres.

Podeu consultar totes les nostres publicacions relacionades amb Laboratori de Matemàtiquesclicant aquí.

*Imatges propietat del Cesire