LES VEUS DEL RIU a l’Arxiu Comarcal de la Ribera

L’Arxiu Comarcal de la Ribera d’Ebre (ACRE) acull fins a final d’octubre l’exposició ‘Les Veus del Riu’, impulsada per l’Associació Ambiental  L’Aube.

L’exposició es pot visitar tots els dies laborables, de 9 a 14 h i de 15,30 a 18 h, excepte divendres, que tanca a les 17 hores.

Els plafons de gran format documenten els canvis al riu Ebre, recuperant la memòria històrica del riu amb la col·laboració de diferents entitats culturals de la comarca.

Aquest projecte compta amb la participació dels alumnes dels Instituts d’Ensenyament Secundari de la Ribera d’Ebre: Institut Flix, Institut Julio Antonio de Móra d’Ebre i Institut-Escola 3 d’Abril de Móra la Nova.

Incorpora també altres recursos complementaris molt interessants, com per exemple una selecció de joguines de canya de la col·lecció particular de Biel Pubill.

Més informació a  info@laube.cat