ACTE D’ENTREGA DELS PREMIS CONCURS TAULA SALUT MENTAL OCTUBRE 2022

Dimarts 25 d’octubre va tenir lloc l’acte d’entrega del premi del concurs de cartells i relats convocat per la Taula de Salut Mental de Terres de l’Ebre amb el suport del Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre i els SSTT d’Educació a Terres de l’Ebre.

L’acte d’entrega del premi es va dur a terme a la Sala de Plens del Consell Comarcal. Podeu consultar la notícia publicada (cliqueu aquí)

L’alumna guanyadora del premi de cartell va ser en Abril G.M. i l’alumne guanyador del premi de relat va ser Eli S., tots dos de 3rESO de l’INS Julio Antonio de Móra d’Ebre.

El cartell guanyador passa a la fase territorial de Terres de l’Ebre. Entre els quatre cartells de les quatre comarques ebrenques es triarà el cartell de l’edició 2023 del Dia de la Salut Mental.

Des d’aquí aprofitem per felicitar als centres docents i alumant participant al concurs.

Al tercer trimestre començarem a planificar el concurs del curs 23-24.