IE 3 d’Abril al FEM I COMPARTIM setembre 2023

L’IE 3 d’Abril, de la mà de Cinta Besolí,  va presentar la seva experiència de caràcter inclusiu i coeducatiu del Punt Lila Irisat al Fem i Compartim 2023. És un projecte en el que està implicat l’alumnat de 6è de primària i ESO i amb el que ha col·laborat el Punt SAI del Consell Comarcal Ribera d’Ebre.

Objectiu general del projecte: Aconseguir espais lliures de sexisme i LGTBI-fòbia en l’àmbit d’actuació de
l’Institut Escola 3 d’Abril.

Eixos del projecte:

• Eix 1: Sensibilització i prevenció
  • Eix 2: Escolta i orientació

Podeu consultar la pàgina del Punt Lila Irisat de la web de l’IE 3 d’Abril on trobareu tota la informació…clicant aquí.