Nous centres de la Ribera a la Xarxa de Competències

Aquest curs la ZER Ribera d’Ebre Nord s’inicia a la Xarxa de Competències dins el Programa d’Innovació del Departament d’Educació.

En aquest moment formen part de la XC: Ins. Flix, Esc. LLuís Viñas, ZER Ebre, Esc. Marcel·lí Domingo de Tivissa, Escola Pàmies de Ginestar.

De les 16 xarxes territorials, junt als centres i els CRPs de les Terres de l’Ebre, formem part de la Xarxa T6.

Des de cada centre docent mitjançant l’equip impulsor es realitza la coordinació en xarxa amb l’acompanyament del CRP.

Compartir, reflexionar i millorar la pràctica a l’aula, focalitzant en aspectes de millora que prioritza cada centre.

Aquest curs ens endinsarem en aprofundir en el nou currículum, com una oportunitat per a la reflexió pedagògica, com un cicle de treball en xarxa, dins una comunitat de pràctica que aprèn.

Els objectius principals generals de la xarxa estan enfocats en:

• Cicle de l’aprenentatge
  • Avaluació formativa i formadora per afavorir l’aprenentatge de l’alumnat.
  • Experiències d’aprenentatge docent entre iguals.

Cada centre o ZER prioritza uns objectius concrets que planifica i comparteix en xarxa.

Hem iniciat el curs amb la sessió zero per a centres nous, el dimecres 27 de setembre.

Podeu consultar al canal youtube de la Xarxa totes les presentacions i a la web el seguiment dels projectes compartits pels centres, a més dels documents de referència a XTEC.

Us convidem a reservar-vos el dissabte dia 29 de juny de 2024 i assistir a la Jornada Anual de la Xarxa amb la mostra de centres d’arreu de Catalunya.