DONEM LA BENVINGUDA AL CURS !!

Des dels Serveis Educatius de la Ribera donem la benvinguda a tots els equips docents de la comarca, entomant aquest curs amb il·lusió, tot i les incerteses del moment !

Esperem col·laborar plegades per a l’èxit educatiu de tot l’alumnat de la zona i el creixement professional del professorat de la comarca, fent xarxa al territori i donant suport als projectes de centres.
Prioritzem la cita prèvia acordada amb cada professional del SE per donar una millora atenció personalitzada quan calgui venir a la seu del SE a Móra d’Ebre.
Igual que les escoles fem horari intensiu de matí aquestes 2 primeres setmanes de setembre.
Aqui sota teniu l’horari previst d’obertura del servei a la seu.
Seguim amb reunions i formacions virtuals.
Us demanem que utilitzeu el correu electrònic de cada servei per a contactar per a qualsevol gestió.
Ens podeu contactar per telèfon també quan us convingui.
Des d’aquest formulari , enllaçat aquí, podeu demanar-nos recursos (materials o virtuals) i les maletes del CRP en préstec (Sempre tenint en compte les mesures de prevenció indicades per al control de la pandèmia, havent d’estar el material 15 dies en quarantena per canviar de grup o aula).
Salut i molts èxits educatius !!!
PLA CONTINGÈNCIA Servei Educatiu (EAP-CRP):Pla contingència SE Ribera set 2020