Dia mundial de la conscienciació davant aturada cardíaca

El proper 16 d’octubre se celebra el DIA MUNDIAL DE LA CONSCIENCIACIÓ DAVANT D’UNA ATURADA CARDÍACA, sota el lema: Tots els ciutadans del món poden salvar una vida.

Per difondre el Suport Vital i per donar a conèixer com actuar davant d’una aturada cardíaca i conscienciar des dels centres educatius, us proposem  participar en activitats durant el mes d’octubre, visibilitzant  que a l’escola aprenem el Suport Vital, perquè les nostres mans poden SALVAR una vida.

Propostes d’activitats:

*Activitats representant alguna part de la metodologia en espiral que treballeu dins del currículum a les aules en Suport Vital Bàsic (coreografia, música).

*Elaboració i difusió de diferents materials (cartells, vídeos…) per fer difusió des del  centre educatiu a les  famílies i comunitat educativa.

*Xerrades, visualitzar imatges, vídeos… Propostes:

Podeu compartir les vostres activitats a les xarxes socials amb les etiquetes  #sveterresdelebre  #suportvitalescola #suportvitalbàsic i mencionant @CentresSVe @educaciocat @ccr.cat @e3990108